درباره ما

شرکت رسپینا داده فراز با هدف تحقق به برنامه‌های استراتژیک توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و همچنین توسعه‌ی صنعت IT کشور با بهره‌گیری از مدیران ،کارشناسان و مهندسین مجرب و کارآزموده در زمینه‌های مشاوره ، طراحی ، اجرا و نگهداری انواع دیتاسنتر ، شبکه‌های داده و مخابراتی تاسیس گردید.
باور به رویکرد مشتری مداری مدیران و همکاری کارشناسان بخش‌های مختلف این شرکت امریست که همواره در مهندسی فروش محصولات و خدمات پس از فروش وجه تمایز ما نسبت به سایر رقبا می باشد . مدیران و کارشناسان این شرکت دارای سابقه مستمر در بخش فنی و مهندسی ICT و همچنین تامین تجهیزات اکتیو و پسیو دیتا‌سنتر می‌باشند .

چشم انداز

این مجموعه می‌کوشد تا زمینه‌ی استفاده‌ی‌ صحیح و مناسب سازمان‌ها و اشخاص، از ابزارهای مبتنی بر فناوری نوین اطلاعات را فراهم آورد تا در جهت ارتقای دانش فنی سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف در عرصه‌ی IT کشور گام مثبتی بردارد. بهره‌گیری از دانش، خلاقیت و ابتکار نیروهای متخصص و کارآمد این مجموعه در جهت رقابت پذیری و پاسخگویی به بازاراست.
برای نیل به هدف فوق، شناخت نیازمندی‌ها و پاسخگویی به آنها در حوزه‌ی طراحی زیرساخت ارتباطی داده‌ها در یک سازمان و ارسال امن آنها که شریان حیاتی هر نهاد به شمار می‌آید و ارائه خدمات ارزش افزوده در راس فعالیت های شرکت قرار دارد. همچنین در حوزه مشتری مداری و جلب رضایت شرکای تجاری، این مجموعه تلاش می کند تا از طریق دریافت نظرات مشتریان کیفیت محصولات و ارائه خدمات خود را بهبود ببخشد تا از این طریق در جهت کسب رضایت مشتری گام بردارد. دریافت گواهی حسن انجام کار از سوی مشتریان متعدد، صحه‌ای بر این مدعاست. انضباط کاری، تعهد و مسئولیت پذیری، صداقت، انتقاد پذیری، احترام متقابل و تلاش برای رشد فردی، مجموعه اصول و ارزش‌هایی هستند که اعضای این مجموعه به آنها پایبند هستند.